چیدمان ظروف در کابینت آشپزخانه

فروشگاه شهریار

اگر به دکوراسیون آشپزخانه خود علاقه دارید، حتما زندگی را هم دوست دارید. برای اینکه احساس بهتری در آشپزخانه داشته باشید، بهتر است که همه چیز را مرتب و دسته بندی شده نگهداری کنید تا شلوغی و هرج و مرج فضای محبوب تان را به هم نریزد. آنچه باعث دکوراسیون آشپزخانه مناسب می شود تنها رنگ، چیدمان و کابینت با طراحی زیبا نیست. برای فردی که ساعات زیادی را در آشپزخانه می گذراند، دسترسی به آنچه نیاز دارد و نظم و ترتیب از مهمترین اصول در آشپزخانه است.به خودتان کمک کنید اگر صبحانه خود را بر روی کابینت نوش جان می کنید، لیوان چای، ظرف پنیر و کاسه های کوچک مربا از نیازهای هر روز صبح شما محسوب می شود. برای آنکه دسترسی راحت تری به ظروف مورد نیاز خود داشته باشید، بهتر است آنها را در نزدیکی اپن کابینت قرار دهید. کشوهای بزرگ کابینت را برای این ظرف و ظروف انتخاب کنید.از تقسیم کننده ها برای چیدمان ظروف داخل کابینت استفاده کنید. در این حالت است که ظروف امنیت بیشتری دارند و مانند زمانی که مانند برج روی هم قرار می گیرند، خطر شکستن ندارند.

چیدمان ابزار آشپزی در کابینت آشپزخانه ایرانی

نقش مهم کشو. چرا باید سطح کار و آشپزی خود را پر از وسیله های آشپزی کنید وقتی که می توان آنها را در فضای مناسب و در کشوی عمیق نگهداری کرد؟ استفاده راحت. روزی را به خاطر دارید که برای پیدا کردن کاردک مخصوص کیک همه کشو را زیر و رو کردید و زمان زیادی را از دست دادید؟ دیگر این خاطره تکرار نمی شود. کشوهای با عمق کم و مسطحی که وسایل آشپزی در آنها کنار هم چیده می شوند، پیدا کردن هر ابزاری را ساده کرده است.جستجو. فضای از دست رفته کنار سینک برای نگهداری وسایل آشپزخانه بسیار مناسب است. کتاب های آشپزی از مواردی است که زیبایی دکوراسیون آشپزخانه را افزایش داده و برای کنار سینک هم گزینه خوبی هستند. پایه هایی از کتاب آشپزی. قرار دادن نیمکت و کابینت جزیره در آشپزخانه پتانسیل های دکوراسیونی را بالا می برند. قفسه هایی برای نگهداری کتاب آشپزی در قسمت پایینی کابینت جزیره یا نیمکت در نظر بگیرید. کتاب آشپزی در این طبقه ها به سادگی در دسترس بوده و زیبایی فضای آشپزخانه را نیز افزایش می دهد.

فروشگاه شهریار

فروشگاه شهریار

ایستگاه صبحانه

نمایش مهم است، قرار دادن بشقاب های بزرگ و دیس در کابینت حتی زمانی که دکوراسیون آشپزخانه منظم است، چالش بزرگی است. یکی از راه حل ها، قرار دادن دیس و بشقاب های بزرگ به شکل افقی و روی طبقات کابینت است. اگر درون کابینت های شما فضا به اندازه کافی وجود دارد می توانید به کمک تقسیم کننده ها این بشقاب بزرگ را درون کابینت قرار دهید. بشقاب به عنوان وسیله تزیینی. برخی از بشقاب ها آنقدر زیبا هستند که می توان آنها را به عنوان دکوراتیو در دکوراسیون آشپزخانه قرار داد. حتما برای این منظور راه حل مناسبی پیدا می کنید.دسترسی آسان. یکی از ویژگی های آشپزخانه خوب این است که مواد غذایی و ادویه ها زمانی که آشپزی می کنید، در دسترس باشند. بهترین حالت این است که چیدمان ادویه و روغن در کابینت آشپزخانه را نزدیکی اجاق گاز در نظر بگیریم. قانون بهداشت. اگر نمی خواهید دکوراسیون آشپزخانه دچار به هم ریختگی شود، سس و روغن ها را در فاصله مناسبی از سطح کار خود قرار دهید. کشو یا کمد کابینت با عمق و ارتفاع مناسب می تواند بهترین انتخاب برای قرار دارد بطری های شیشه ای باشد تا آنها را از خطر افتادن و شکستن در امان گذاشت.

چاقو در کابینت و دکوراسیون آشپزخانه

ایده تیز. پایه های مخصوص نگهداری چاقو در اکثر آشپزخانه ها وجود دارند ولی زیبایی چندانی شامل حالشان نمی شود! برای نگهداری چاقو در آشپزخانه از پایه مخصوص چاقو استفاده کنید و خیالتان راحت باشد که با هر سبک آشپزخانه همخوانی دارد. ست چاقو. اگر یک ست گران قیمت چاقو دارید و می خواهید از آن به خوبی حفاظت کنید، بعد از استفاده هر چاقو را سر جای خودش قرار دهید. در این صورت است که تیز بودن چاقو مدت زمان طولانی تری حفظ می شود و به راحتی می توانید قطعه مورد نظر خود را پیدا کنید.چاقوی وارونه. روی سطح کابینت می توانید صفحه ای قرار دهید که با شیارهای مخصوص خود امکان نگهداری چاقو به صورت وارونه را داشته باشد. تمیز و مرتب. فضای باریکی که بین کابینت و اجاق گاز وجود دارد، می تواند برای نگهداری چاقو استفاده شود. پایه نگهدارنده چاقو را در کشوی باریک و در این فضا نصب کنید تا در حین آشپزی هم در دسترس شما باشد.

فروشگاه شهریار